فسقلی عشق مامان و بابا

فلفل بابائی

1391/3/3 8:56
577 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فلفل بابائی     تو امید زندگی مائی       

بابائی نمیدونی چقدر خوشحالم که الان تو دل مامانی هستی ، با اومدنت چراغ خونمونو روشن کردی،فلفلی خدا رو شکر میکنم و ازش میخوام همیشه مواظبت باشه آخه خدا خیلی مهربونه البته تو بهتر میدونی چون الان پیش اونی ، هر چی بزرگتر بشی بزرگی خدا را بیشتر درک میکنی، من هرچی خواستم بهم داده، بهترین نعمتی هم که بهم داده مامانی مریمه، که شده زندگیه من، عشق من، بهش میگم تو نفسمی هوا رو میخام چکار؟ خیلی مهربونه که باز هم تو بهتر میدونی چون الان تو دل مهربون اونی .

  هر وقت مامانی مریم میگفت به نظرت فلفل کی میاد پیشمون ،من میگفتم مطمئنم بهمین زودی، آخه میدونستم خدا قراره باز هم بهمون لطف کنه و یه نعمت دیگه به ما بده  . اما فلفلی من تو معجزه خدائی ،‌میدونم ،چون تو با نعمتهای دیگه فرق داری و میدونم وقتی خدا به یه بابا و مامان بچه میده این یه معجزه است که بهشون داده که از وجود خودشون یه نفر دیگه رو به خونواده شون اضافه میکنه . دعا کن همه بابا و مامانا قدر این معجزه ها رو بدونن و من و مامانی مهربونت هم بتونیم قدر تو رو بدونیم و امانتدار خوبی باشیم تا خدا ازمون راضی باشه هرچند بضاعت شکرگزاری نداریم .

 بابائی خیلی دوستت داریم . من و مامانی روزها و ساعتها رو میشماریم تا تو بیای پیشمون، هر روز درباره اومدنت حرف میزنیم ، وجودت یه احساس قشنگی بهمون داده .....................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ساناز
3 خرداد 91 9:45
تبریک، تبریک، تبریک به بابا علی
از صمیم قلب آرزوی بهترینها رو برای خانواده 3 نفریتون دارم


مرسی این تبریک از طرف ما متقابلا به شما و آقا محمد ، و ما نیز آرزوی گرمی و صمیمیت صد چندان برای شما و خانواده محترمتان داریم .
لیلا
3 خرداد 91 10:23
سلام . ضمن عرض تبریک ، انشالله که همیشه شاد و خوشبخت باشید . خدا رو شکر که این هدیه به زودی اومد . امیدوارم روزهای انتظارم سپری بشه و به زودی تو آغوشتون بیاد و خونتون غرق شادی و خنده هاش بشه .


آرزوی خوشبختی دیگران نشونی سلامت فکر و مهربونی دل است ان شالله خداوند در کنار این دو نعمت بزرگ کوچولوی نازی به شما نیز هدیه کند آمین

نسيم-مامان آرتين
6 خرداد 91 9:13
فلفلي جون خوش به حالت كه بابايي به اين مهربوني داري


مرسی لطف دارین از اینکه به ما سر زدیم ممنونم و ان شالله آرتین زیر سایه پدر و مادر صحیح و سالم باشه
مامان دینا و امیر
6 خرداد 91 10:20
مریم سلام ..........نمی دونی که چقدر برات خوشحالم............کلوپ نمی یان دیگه!


قربونت بشم دوست خوبم من فعلا توی خونه استراحت مطلق هستم هر وقت بگین من میام
مهرناز مامان رادین عسل
6 خرداد 91 18:37
سلام علی آقا. من و رضا خیلی براتون خوشحال شدین واقعا از ته ته دلمون خوشحال شدیم. انشالله فلفلی به سلامتی به دنیا میاد و چشم هممون رو روشن میکنه. اما یادتون نره من ورضا هنوز منتظر هستیم که شما تریف بیارید اهواز منزل ما و خوشحالمون کنید پس قولتون رو به مریم فراموش نکنید البته مریم جون که الان باید استراحت کنه و مواظب فلفلی ما باشه اما بعدا سه نفری تشریف بیارید تا کلی برای خودمون خوش بگذرونیم.

سلام ، دوستان خوب نعمت پنهان خداوندی هستند سایتون مستدام باد و ان شالله خدا رادین کوچولو را صحیح و سالم واستون نگه داره ان شالله سعادتی باشه حتما خدمت میرسیم