فسقلی عشق مامان و بابا

یکسال گذشت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1392/6/7 6:52
676 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ،

امروز نمیدونم باید خوشحال باشم یا ناراحت !!!!!!!!!! دقیقا یکسال از پر کشیدن آرتین عزیزم میگذره روزی که با تمام وجود درد روحی و جسمی رو تحمل کردم این مدت همش ناراحت اومدن این روز بودم اما ...............

دیروز یعنی دقیقا 6 شهریور نتایج ارشد اومد و من دانشگاه سراسری شهرکرد ( زادگاهم و در کنار خانواده ام ) قبول شدم چیزی که واقعا همیشه آرزوشو داشتم و این مصلحت و حکمت خداست که غم امروز برام کمرنگ تر بشه شاید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خدایا شکرت میکنم که آرامی جونم نتیجه انتقالش مثبت شد و بارداره خدایا از لیستی که تو مطلب قبلی گفتم فقط دو نفر موندیم من و لیلا دوستای عزیزم برای ما دو تا و همچنین برای آرامی گلم دعا کنین مرسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

آرام
7 شهریور 92 16:17
سلام گلمممم..وای خیلی بهت تبریک میگم به خاطر قبولیت تو دانشگاه....خیلی مبارکه...ببخشید حالا چجوری میخوای نی نی بیاری؟
انشالا که نی نی هم میاری و در کنارش درس هم میخونی


مرسی عزیزم . برای نی نی هم خیلی خوب میشه چون اگه باردار شم که دیگه 9 ماه رو پیش مامانم میمونم هم ازم مراقبت میکنه هم درس میخونم
ساناز
12 شهریور 92 11:44
تبریک فراوان هم برای قبولی دانشگاه و هم برای بارداری دوستت مریم جونم امیدوارم خیلی زود خبر بارداری تو لیلا رو بشنویم با آرزوی بهترینها
نسیم-مامان آرتین
3 مهر 92 8:57
مریم جونم نیستی چه خبرا حتما مشغول درس وکتاب هستی-مهمونات رفتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهرناز مامان رادين
8 مهر 92 8:46
واااااااااااي مريم جون مباركه عزيزم. به سلامتي انشالله موفق باشي كم پيدايي. ديگه سراغي از ما نميگيري!!! من كه انقدر سرم شلوغه كه وقت نميكنم يه حالي از دوستاي گلم بگيرم. اگه وقت كردي اس ام اسي چيزي بدي خوشحال ميشم. بوس باي
نسیم مامان آرتین
13 مهر 92 9:06
مریم جونم همچین مشغول درس وکتاب شدی که ما روفراموش کردی اما همیشه ما تو فکرتونیم
لیلا
1 آبان 92 13:27
مریم عزیزم تو خوب میدونی این مدت که نبودم دلیل بی وفایی نیست و مشکلات بود اما از اینکه همیشه به یادمی و لطف داری و دعام میسکنی ممنوننننم ازت . قبولیت رو بازم تبریک میگم الهی که موفق باشی و خدا حتما برات بهترین هاش رو رقم میزنه گلم . انشالله خدا به زودی هم یه نینی نازی بهت میده . توکل به خدا . شاد باشیییییییییییییی. گذشته رو هم کمرنگ کن
زهرا
8 آذر 92 22:07
سلام مریم جان من اولین باری هست که خیلی اتفاقی وبلاگتو بازم کردم و خوندم تو اکثر مطالبت رفتم خیلی حرف تو ذهنمه که انگشتام می خواد بنویسه اما دلم نمی زاره تنها جمله ای که خیلی به دلم نشست و باعث شد اشک گونمو خیس کنه مریم خودت رو میخوام خودت سلامت باشی موفق باشی بای
نسم مامان آرتین
11 آذر 92 14:18
دوست جونم خواهرگلم نيستي همه چي رو به راهه از درس ومشق چه خبر معدل a هستي ديگه نــــــــــــه عزیزم جیگرتو نسیم جونم خدایی به یادتون هستم ولی حسابی مشغول درسم تازه اینجا نت نداشتم که وصل شد . آخه توی دانشگاه هم نمیشه به این سایتا اومد . مرسی که به یادمی سعی میکنم درسم رو خوب بخونم دیگه هر چی خدا بخواد
نسم مامان آرتین
30 آذر 92 11:07
چه سخاوتمند است پاييز كه شكوه بلند ترين شبش را عاشقانه پيشكش تولد زمستان ميكند.زمستانت سفيد وسلامت يلدا مبارك
مامانی
17 خرداد 93 11:59
توفیق الهی قسمتتان شده تشریف بیارید.منتظرتونم
نانا
23 تیر 93 16:58
سلام دوست گلم،سفارشات خرید لباس و کفش و کیف برای خودتون و کلی لباسهای خوشگل و ناز برای جیگراتون ،رو قبول میکنیم...اجناسمون همشون ترکیه هستن،خودتون میبینین و می پسندین و من سفارش میدم تا براتون بیارن...جنسها ازنظرکیفیت عالی هستن...اگر دروایبرهستید و حتما قصدخرید دارین به این شماره تلفن از وایبرپیام بذارین تا توی گروهم ادتون کنم...باورکنین پشیمون نمیشین... 09017677967.......همین الان بیا وایبرپیام بده...کلی لباس نازداریم
aysaan
3 شهریور 93 20:17
salam dostam webeton khili zibast taghriban khondam matalebo.be webe manam sar bezanin khoshhal misham age ham movafeghin linke dotarafe dashte bashim.montazere khabareton hastam
منتظر
2 دی 93 0:28
سلام دوست عزیزم ایشالله که خدا به هردومون یه نگاهی بکن به همین شب عزیز منم مثله توام دقیقا دیگه خسته شدم شما چند وقته منتظری چند سالته ؟؟مشکلت چیه؟ اگه عیبی نداره باهم باشیم تا بلکه معجزه ای بشه