فسقلی عشق مامان و بابا

تقدیم مادر عزیزم

1391/2/23 15:35
1,004 بازدید
اشتراک گذاری


ای مادرم چه پاکست

آغوش پر زمهرت

تو چون فرشته پاکی

همچون خدا مقدس

آغوش پر زنازت

گهوارهء جهانست

بس نرم و مهربانست

آغوش تو مکانيست

زيبا تر از دو. گيتی

مامان عزیزم الهی قربونت بشم که همیشه و در همه حال به فکر ما بودی ، تو که در لحظات سختی و غصه همیشه همدم ما بودی ، میدونم چقدر سختی کشیدی واسه  تک تک ما تا به اینجا رسیدیم ، مامان عزیزم با تمام وجود دوستت دارم و امیدوارم همیشه صحیح و سالم باشی  ، مامان گلم میدونم خیلی وقتا واست  دختر خوبی نبودم دلت رو شکستم و ناراحتت کردم منو ببخش ، به بزرگواری خودت و به حرمت نام مقدس مادر من رو ببخش و برام دعا کن . مامان عزیزم با تمام وجود دوستت دارم وامیدوارم همیشه سایه ات بالای سر ما باشه و بتونیم فرزندای خوبی واست باشیم 

این روز رو به مادر شوهر عزیز و مهربونم هم تبریک میگم ، مادر نمونه ای که با صبر و فداکاری زندگی کرد و فرزند نازنینی چون علی عزیز من رو به اینجا رسوند مامان دستت درد نکنه امیدوارم به زودی بتونم بزرگترین آرزوتو بر آورده کنم و بهت بگم که بچه دار شدم 

دوستتون دارم امیدوارم همیشه در کنارم باشین 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نانازیا
23 اردیبهشت 91 16:46
سلام شما هم بیاین برای کوچولوتون توی نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها یه خونه درست کنین شاد باشید www.nanazia.ir نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها
مامان دینا و امیر
25 اردیبهشت 91 9:28
مامان شدنت مبارک خانوم طلا............
از امروز رنگ و بوی زندگیت عوض می شود برکت است فراوان وارد زندگیت شده تو برگزیده شدی قدر این همه نعمت رو بدون و لذت ببر از لحظه لحظه اش!مم


مرسی عزیزم به داشتن دوستانی چون شما افتخار میکنم عزیزم امیدوارم نی نی های شما صحیح و سالم باشن و در کنار شما بتونم از تجربیاتتون استفاده کنم