فسقلی عشق مامان و بابا

سال نو مبارک

1391/1/16 12:33
402 بازدید
اشتراک گذاری

بهار آمد تا بگوید :

حتی اگر نمی شود که همیشه سبز ماند ،

ولی می توان دوباره و دوباره و دوباره ،

سبز و پر شکوفه و پر از جوانه شد ...

سال نو با تمام زیباییهای فصل بهار آمد و امیدوارم نو شدن را از فصل بهار بیاموزیم .

عید امسال اولین عیدی بود که با ماشین خودمون به مسافرت رفتیم و مسافرتمون رو از شهرکرد شروع کردیم یعنی 28 اسفند رفتیم پیش بابا و مامان و روز عید داداش مجتبی و خانومش اومدن از روز دوم عید رفتیم یاسوج پیش خانواده علی عزیزم و تا 10 فروردین هم اونجا بودیم و باز برگشتیم شهرکرد و روزهای پایانی تعطیلات رو با داداش جونم و آبجی معصومه دور هم بودیم .

تعطیلات خوبی بود و در کنار علی عزیزم و همه فامیل و دوست و آشنا خوش گذشت .

سال گذشته توی نی نی سایت عضو کلوپی شدم به نام کلوپ مامانای 91 که دوستای عزیز و دوست داشتنی پیدا کردم که یه سری مامان شدن و یه سری منتظر لطف و بزرگواری خدا .

روز 8 فروردین وقتی از خواب بیدار شدم دیدم یه اس ام اس دارم و وقتی خوندمش کلی ذوق زده شدم و شوکه ( چون زمان زایمان قرار بود 20 فروردین باشه ) دوستم مهرناز شب قبل حدود ساعت 11 زایمان کرده بود و رادین عزیزمون صحیح و سالم بدنیا اومد روز 8 هم پارسا جون نی نی صبای عزیز بدنیا اومد و روز 9 نی نی زهراجون و شیوای عزیزم یعنی توی 3 روز متوالی (خدا رو شکر) 4 تا از نی نی های نازنینمون بدنیا اومد و من 4 بار خاله شدم و از بین دوستای کلوپی ، منتظر تولد نی نی سحرجون هستیم که ان شالله اردیبهشت بدنیا میاد و بعد هم نی نی ترنم جان  . 

و خبری که با شنیدن اون شوکه شدم و انتظارش رو نداشتم و کلی ذوق زده شدم خبری بود که در مورد ساناز جونم شنیدم که دیروز یعنی 15 فروردین زنگ زد و گفت که باردار شده خدایا هزار مرتبه شکر به خاطر این همه لطف و بزرگواریت خیلی خیلی خوشحالم و از خدای مهربون میخوام دوران بارداری راحتی رو داشته باشه و یه نی نی سالم و سرحال به دنیا بیاره و امیدوارم زودتر خبر بارداری آسمانه و لیلا رو هم بشنوم که شادیم هزاران برابر بشه ان شاالله .

خدای بزرگم خیلی دوستت دارم خیلی بزرگواری توی این سال جدید ما رو به حال خودمون نذار حتی واسه یه لحظه ، نی نی های عزیزمون رو در پناه خودت صحیح و سالم نگه دار .

خدای مهربونم بهترینها رو برای من و دوستان و خانواده ام در سال جدید رقم بزن .

 سال نو مبارک

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زینب
22 فروردین 91 10:42
مریم جون امیدوارم امسال سال خوبی واسه شما و همسرت باشه و یه روزی از روز های سال 91 خوشحالمون کنی و بهمون خبر نی نی دار شدنت رو بدی


مرسی عزیزم سال نو شما هم مبارک لطف داری قربونت
مهرناز
25 فروردین 91 13:31
ممنونم مریم عزیزم که همیشه برای من و رادین عزیزم ذوق میکنی و دوستمون داری ما هم دوستت داریم و به دوستیت محتاجیم


قربونت بشم عزیزم خودت و رادین جیگر من هستید منم به دوستی تو محتاجم عزیزم
مامان دینا و امیر
25 فروردین 91 23:52
سلام دوست من.......
خوشحالم که تعطیلات خوبی داشتی نمی دونستم که اینقدر زایمانهامون به هم نزدیک بوده...........به امید روزی که خبر مامان شدنتو تو وبلاگم بنویسم...........
سال خوبی داشته باشی.


مرسی عزیزم ان شالله تو هم لحظات خوبی کنار دو گل قشنگت داشته باشی
ساناز
26 فروردین 91 10:56
امیدوارم زود زود ما از شنیدن خبر بارداری تو ذوق کنیم و کلی خوشحالی کنیم


مرسی عزیزم لطف داری من که خیلی خیلی از بارداری تو خوشحالم و امیدوارم لحظات خوبی برات باشه عزیزم