فسقلی عشق مامان و بابا

دیدار مجدد با کوچولوی نازنین خودم

1391/4/13 13:57
460 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی نازم سلام

عزیز دلم ، کوچولوی نازنینم این روزها همدم روز و شبام شدی و تمام لحظات به تو فکر میکنم ، عزیز دلم این روزها مامان مینا و بابا ابراهیم و خاله مرضیه اومدن تا هم به ما سر بزنن و هم مامان مینا مراقب ما باشه و واسمون غذاهای خوشمزه درست میکنه .

روز شنبه 10 تیر نوبت دکتر داشتم که با هم رفتیم و چکاب توسط خانم خالصی انجام شد و صدای قلبتو شنیدیم الهی قربونت بشم با اون قد و بالای قشنگ و کوچولوت عزیزم کلی ذوق کردم و قربون صدقت رفتم و بعد هم رفتیم پیش خانم دکتر که از همه چیز راضی بود به جز بالا رفتن وزن مامانی که باهام دعوا کرد و قرار شد مامانی رژیم بگیره که البته مامان مینا الان غذاهای رژیمی خوشمزه واسمون درست میکنه که همه چیزهای مورد نیاز هم به بدن تو برسه .

بابا علی مهربون هم مراقبمون هست و سعی میکنه چیزی کم نذاره . خدا رو شکر شرایط خوبه و یه هفته دیگه باید بریم آزمایش غربالگری که ان شالله از سلامتت مطمئن شم توکل به خدا

دوستت دارم عشق قشنگم ، امیدوارم همیشه صحیح و سالم کنارم بمونی

یه خبر خوب و جدید اینکه یه هم بازی جدید پیدا کردی و اونم نی نی خاله لیلا دوست مامانی هستش خدا روشکر خاله لیلا مامان شد و هممون رو خوشحال کرد ان شالله نی نی اش صحیح و سالم باشه و دوست خوبی واسه تو عشق من .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله نسيم
14 تیر 91 9:55
كنجد خاله حالش خوبه خداروشكر مريم جون نگران چاقي هم نباش من تا روز آخر17كيلو اضافه وزن داشتم كه تو 10روز اول 14 كيلو وزن كم كردم والانم فقط 3كيلو چاضافه وزن دارم خواهر شوهر من رژيم گرفت ولي بعدش پشيمون شد پس غذاهاي خوشمزه ماماني رو دو لپي بخور نوش جونتون
مامان دینا و امیر
14 تیر 91 10:38
سلام عزیزم ممنون که به یادم بودی منم همینطور دلم براتون تنگ شده بود اشتراک ای دی اس المون تموم شده بود طول کشید تا دوباره وصل بشه به زودی برمی گردم...........برنامه ریزی جدید زندگیم باعث می شه وقت بیشتری رو بتونم بیام نت............ تو خوبی فلفلی خوبه؟ مراقب خودت باش گلم1
ساناز
17 تیر 91 11:17
قربون صدای قلب فلفلی جونم بشم ایشالا هزارارن هزار سال بدون وقفه تپش قلبش ادامه دار باشه.
لیلا
17 تیر 91 11:18
دست گل مامانتینا درد نکنه . انشالله که سونو هم سلامته و ما هم بفهمیم نینیت چیه . هوراااااااااا . مواظب خودت باش گلم . وزنتم که الان دیگه داره ککنترل میشه شکر خداااااااااااا
مهرناز
19 تیر 91 17:17
سلااااااااااااام مریم جونم خیلی دلم برای تو و فلفلی تنگ شده بود اما مگه این آقا رادین گلی بهم فرصت میده یه سر به وبلاگ دوستم بزنم یا یه زنگ بهش بزنم. میدونم تو هم دیگه کمتر فرصت اس ام اس دادن داری اما ممنون که همیشه به وبلاگ رادین سر میزنی مواظب خودت و فلفلی باش و وزنت رو هم کنترل کن من توی کل دوران بارداری فقط 9 کیلو اضافه وزن داشتم با اون همه ورم تازه همه چیزم میخوردم. اما خدا رو شکر کم وزن اضافه کردم و بلافاصله بعد زایمانم وزنم برگشت به قبل بارداری.
عایشه علیفرد(سنندج)
20 تیر 91 3:25
سلام خواهرخوب و پاکم انشاالله خودت و نی نی کوچولت و همسرت سلامت وتندرست باشید/بوس بوس