فسقلی عشق مامان و بابا

دعا برای نی نی ناز بابا علی و مامان مریم

1390/7/15 19:26
660 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی ناز مامان بازم سلام

عزیزم دیگه الان تمام فکر من رو مشغول کردی و تمام لحظات به تو فکر میکنم گاهی به خودم میگم هنوز کوچولوی نازت نیومده تو اینقدر  عاشقش شدی  وقتی بیاد میخوای چیکار کنی.niniweblog.comنی نی نازم گاهی میشینم و با خودم فکر میکنم نی نی من چه شکلیه ؟ چشمهای نازش شکل باباییه یا مامانی ................... لبهای خوشکلش چی ................... موهاش و ابروهاشو .................niniweblog.com

مامانی شبهای احیا وقتی میرم مهدیه واست کلی دعا میکنم دعا میکنم زودتر بیای تو دل مامانی تا من و بابایی رو خوشحال کنی .................. دعا میکنم یه نی نی سالم و صالح خدا بهم بده و به من هم لیاقت مادری اونو ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠ دعا میکنم بتونم مامان نمونه ای واست باشم و تو هم بچه صالحی باشی که من و بابایی بهت افتخار کنیم ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠ اینقدر بابایی دوست داره بیای که هنوز که نیومدی هر شب باهات حرف میزنه ......... قربون صدقت میره و میگه همه سعیمو میکنم تا بابای خوبی واست باشم . نی نی گلم حالا که مامانی و بابایی واسه اومدنت لحظه شماری میکنن مارو منتظر ندار زود بیا

الهی مامان قربون نی نی نازش بشه  با تمام وجودم میگم دوستت دارم بوسسسسسسسسسماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهرناز
1 شهریور 90 9:20
مريم جون وبلاگ جديدت مبارك عزيزم اميدوارم به زودي نيني نازت بياد توي شكمت و وبلاگت با وجود اون قشنگتر و پربارتربشه


مرسی دوست عزیزم لطف داری امیدوارم نی نی شما هم به سلامتی به دنیا بیاد


mahshid
4 شهریور 90 0:42
salam mariam joonam zibatarin bakhsh e maman shodan entezare ishallah khoda ye googooli e nanaz behet mideh


سلام مهشید جون مرسی عزیزم امیدوارم واسه شما هم زودتر اتفاق بیفته
بابا علی
4 شهریور 90 0:58
سلام ني ني نازم اميد و آينده بابا ميدونم الان پيش خدائي و با اون حرف ميزني سلام ما رو بهش برسون ما هم شباي قدر توي مهديه خونه امام زمان يعني تو بهترين مكان و بهترين زمان براي تو دعا كرديم كه اول سالم باشي و هر چه زودتر بياي پيش ما، و نيني خوبي باشي كه بهت افتخار كنيم و به اقا گفتيم كه هميشه پشتيبانت باشه و تو هم سرباز خوبي براش باشي ، ني ني نميدوني چقدر چشم انتظارتيم اما يه چيزي تا ميتوني خدا را خوب نگاه كن تا بعد مثل ما بعضي وقتا فراموشش نكني و هميشه بدوني چه شكليه ، بابا قربونت بره بعدن بهت سر ميزنم


بابا علی مهربون امیدوارم به زودی خبر بابا شدنت رو بهت بدم و امیدوارم خدا فرزند سالم و صالحی بهمون بده و با این دست به قلم خوبت بابایی امیدوارم به من توی درست کردن این وب کمکم کنی دوستت دارم
مامان پرنیا
19 شهریور 90 12:27
عزیزم قدم نو رسیده ای که چشم به راهشی مبارک.انشالله به سلامتی به دنیا میاد و جای خودشو توی قلبت باز میکنه .