فسقلی عشق مامان و بابا

به نام او که بهترینها را برایم رقم میزند

1390/7/15 19:24
410 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

نی نی نازمن هنوز وجود خارجی نداری ولی مامانی میخواد از الان واست مطالبی رو بنویسه تا واست خاطره بشه و وقتی بزرگ شدی اونا رو بخونی.niniweblog.comنی نی گل مامانی چند وقت پیش واست یه وبلاگ دیگه درست کرده بودم ولی وبلاگهای نی نی وبلاگ جالب تره واسه همین مطالب رو اینجا منتقل کردم که بعداً بیشتر باهاش  حال کنی

niniweblog.com

اینم مطالب قبلی  :

سلام

سلامی به گرمی این روزهای تابستان و سلامی به شیرینی روزهای ماه مبارک رمضان، قرار بوده امروز اولین روز ماه رمضان باشه که نشد و آخرین روز ماه شعبان اعلام شده . من امروز تصمیم گرفتم وبلاگی بسازم برای فرزند عزیزی که قراره به زندگی من و علی شیرینی ببخشه .  و علت اینکه اسم وبلاگ رو نی نی گذاشتم اینه که می خوام همه چیز رو در مورد نی نی عزیز و دوست داشتنی که قراره من مامانش باشم بنویسم البته تازه با علی عزیز تصمیم گرفتیم صاحب فرزند بشیم و توکلمون به خداست هر چی خدا صلاح بدونه و مصلحت ما باشه ما به اون راضی هستیم ولی دوست دارم این مطالب رو بنویسم تا یه روز وقتی نی نی خیلی بزرگ شد همه واسش یه خاطره زیبا باشه . به امید اون روز .

من و علی سال ۸۵ با هم ازدواج کردیم و خدا رو شکر زندگی خوبی داریم  همه چیز خوبه توی ۵ سال کنار هم بودن من خیلی چیزا از علی آقا یاد گرفتم و خیلی چیزها رو هم هر چی سعی کردیم نتونستیم از جمله صبور بودن خلاصه حالا دیگه تصمیم گرفتیم به نی نی ناز داشته باشیم تا به زندگی شیرینمون شیرینی صد چندان بده  . به امید اون روز .

 
                          

                        

                       

                     

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

hedieh
3 شهریور 90 17:04
omidvaram mehrabuntarin va salemtarin ninie donyaro behetun khoda bede va har chand moshkelato sakhtiaye ziadi tu rahesh hast ama motmaen bash agar az tahe del ye chizio bekhay va vasash maye hame jure bezari az sabr mehrabuni talash eshgh va mantegh ta kheyliaye dige, behtarinro bedast miari.motmaen bash valedeyne shayeste ninihaye shayeste daran.


سلام هدیه عزیزم
تو همیشه به من لطف داشتی و به خاطر همه چیز ممنونم امیدوارم که تو هم زودتر خبر عمه شدن رو به من بدی چون یکی از بزرگ ترین آرزوهام دیدن نی نی ناز شماست بوس دوستت دارم
بابا علی
4 شهریور 90 1:00
سلام به مامان مريم مهربون، ني ني مي بيني مامان مريم چه مهربونه كه هنوز تو پيش خدائي ولي برات وب مينويسه پس من ميگم عشق منه بخاطر همين مهربونيهاشه


سلام به بابا علی عزیزم تو همیشه لطف داری امیدوارم همیشه موفق باشی و با هم بتونیم پدر و مادر خوبی واسه نی نی باشیم
khale marziye
26 شهریور 90 11:04
salam gole khale azizam alan ke pishe khodae hesabi shokresh kon ke baba mamane be in khobi dari khalee ba omadanet ghoncheye khandaro ro labaye baba mamanet shekofatar koni va derakhte khoshbakhtishono por bartar koni golam to tapeshhaye bagh age khodaro didi behesh bego mahihaye hozet bi aban beheshon nazar kon bosssssssssssssssssssssssss golakam montazere omadanetim


مرسی از نظر قشنگت امیدوارم نی نی گلم حرفای خالشو گوش کنه بوس