فسقلی عشق مامان و بابا

سر درگمی مامان

1390/10/19 19:12
369 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی عزیز و نازم سلام

باز هم مریم دل تنگ و بیقرار اومده تا برات بنویسه ، اومدم بهت بگم منتظرم و منتظرم و منتظر .

الان شرایط مامان خیلی بده عزیزم ، حالم اصلا خوب نیست دل درد و کمردرد شدید دارم و بیشتر از همه از اینکه هنوز نمیدونم تو با من هستی یا نه کلافه ، میگم اگه این دردها به خاطر وجود تو گل من هستش تحملشون میکنم ولی از اینکه واقعا نمیدونم علت مشکلات این روزام چیه روحیه ام داغونه . امروزم اول محرمه و بدتر دلم گرفته و امیدوارم که تا چند روز دیگه خدا دلم رو شاد کنه و خبر بودن تو رو بفهمم آمین یا رب العالمین . راستی قول داده بودم واسه سلامتیت سوره مزمل رو 40 شب بخونم که این رو هم انجام دادم .

عزیزم جات خالی من به همراه بابایی رفتیم مشهد و پدر بزرگ و مادر و عمه زهره هم اومدن و اونجا خیلی خوش گذشت و واست کلی دعا کردم و یه روز با بابایی رفتیم و واست یه ست لباس نوزادی خریدیم و بردیم حرم متبرک کردم تا وقتی عزیز دلم به دنیا اومدی تنت کنم .  بعد هم خانواده بابایی همراه ما اومدن تهران و چند روزی مهمون ما بودن و بعد هم رفتن . بعد از اونم دایی مجتبی عزیز اومد و خریدای مغازه اش رو کرد و اونم چند روزی اینجا بود و رفت . چند روز بعد از اونم خاله مرضیه واسه جراحی دندونش اومد و رفت و خلاصه ما توی این چند وقت حسابی مشغول بودیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

لیلا
8 آذر 90 18:27
عزییییز دلم نمیدونستم وبلاگ داره نینیت . گفته بودی . چه ناااازه !!!! مبارکه انشالله به زودی همین هفته بیای و خبر اومدنش رو بنویسی


مرسی عزیزم امیدوارم که واسه شما هم به زودی اتفاق بیفته بوسسسسسسسسس
مامان دینا و داداشی
20 آذر 90 20:26
سلام خوبی...............بیشتر مطالبتو خوندم چقدر خوب که هستی و می نویسی دارم فکر می کنم چقدر نی نی خوشحال می شه نوشته هاتو بخونه...........


سام دوست عزیزم
مرسی به وبلاگم سر زدی و لطف داری
مامان دینا و داداشی
4 دی 90 10:50
سلام دوست من............امروز هر کاری کردم که سایت نی نی سایت باز بشه و بیام تو کلوپ باز نشد.............به همه سلام برسون مراقب خودت باش...........!