فسقلی عشق مامان و بابا

مریم مامان فسقلی

1392/4/28 15:02
749 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .

دوستای عزیز و نازنینم سلام اول و قبل از هر چیزی میخوام از همتون تشکر کنم که توی این مدت بهم خیلی روحیه دادین خیلی وضعیتم خراب بود ولی همتون بهم کمک کردین

دیروز رفتم پیش دکتر سابقم که پیشش باردار شده بودم . البته اولش با شرمندگی چون یه مدت پیش اون نمیرفتم و پیش دکتر دیگه ای یه سری از کارام رو انجام دادم ، که دکتر ملکی مهربونم نه تنها ناراحت نشد بلکه کلی هم استقبال کرد و گفت این حق طبیعی تو بوده که بخوای جای دیگه هم پیگیری کنی .

خلاصه تمام موارد رو چک کرد  و گفت خدا رو شکر همه چیز خوبه و طبیعی و نرماله و فقط همون مشکل پلی کیستیک که پابرجاست .

و گفت مطمئنم تمام علت مشکل الانت استرسه !!!!!!! بهم گفت تا خودت نخوای هیچکس بهت کمک نمیکنه و گفت : میدونم میشینی پیش خودت میگی داره یکسال از سقطم میگذره نه تنها بچه دار نشدم مشکل دار هم شدم و .................. لطف کن این فکرا رو نکن به خدا توکل کن و بیخیال شو . هر وقت قسمتت باشه مطمئن باش بچه دار میشی . صبور باش و منم بهت کمک میکنم . یه سری دارو داد و واقعا با انرژی راهی خونه شدم .

تصمیم گرفتم اسم وبلاگم رو عوض کنم ( البته آرتین همیشه توی قلب و وجودم هست و تا عمر دارم از رفتنش ناراحتم ) ،سعی کنم بر ناراحتی هام غلبه کنم و یه مادر خب باشم برای فسقلی .

این ماه ماه عزیزی هست از خدا میخوام به همه دوستای منتظرم مخصوصا الهام ،لیلا ، آرامی ، آسمانه کمک کنه که بزودی زود دامنشون سبز بشه و نی نی های نازنینشون بیان توی بغل مامانای مهربونشون .و به همه دوستای نازنینم که با هم اقدام کردیم برای بارداری و الان مامان هستن و نی نی هاشون توی بغلاشون کمک کن و همیشه کوچولوهاشون صحیح و سالم باشه آمین . و به من  اول صبر و آرامش بد ه و بعد هم یه فسقلی طلا و ناز و سالم .

این جمله رو توی وبلاگ آرامی خوندم و بهم خیلی حس خوبی داد و با اجازه اون رو اینجا میذارم :

به خداوندیه خودت خدا ،با چشمهای خیس از اشک در این نیمه شب رمضان قسم میخورم که راضیم به رضای تو ..هر آنچه که تو برایم مقدر فرمودی با تمام وجود میپذیرم ...پروردگارم در مقابل نعمت های بی شماری که به من دادی سر تعظیم فرود می آورم..آفریدگارم من که باشم که شاکی درگاهت باشم..

بعدا نوشت : امروز با خبر شدم آسمانه عزیز بارداره و توی هفته ١٧ بارداری . خدا رو شکر انشالله به حق این ماه عزیز نی نی اش صحیح و سالم به دنیا بیاد . واسش دعا کنین مرسی .

بعدا نوشت ٢ : خدایا شکرت !!!!!!!! هزاران بار شکر دو روز پیش فهمیدم الهام جونمم بارداره . خدایا از اینکه با انرژی مثبت گرفتنم خیلی خبرای خوب هم میشنوم خوشحالم و خدا رو شکر که دعاهام داره یکی یکی برآورده میشه شکرت خدا . از لیست بالا که ٥ نفر بودیم ٣ تا موند خدایا منتظریم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

صبا
24 تیر 92 9:58
سلام جیگرم خدا را شکر که حالت بهتره به خدا منم اینقده دلم برای همتون تنگ شده که نگو و نپرس به خصوص یاد اون روزا که چرخ صنعت را میچرخوندیم بیشتر بیتابم میکنه امیدوارم تو و لیلا و آسمانه هم به زودی زود مامان بشید و یه کلوب جدید بزنیم به عنوان : چگونه با کشاورزان خوب رفتار کنیم؟ یا چگونه زمینی خوب باشیم؟ دلم روشنه توکل به خدا
ساناز
24 تیر 92 10:23
مامان آینده نزدیک: از خوندن متنت من هم انرژی گرفتم و به دلم افتاد به زودی زود با خواست خدا و آرامش خودت و البته کمکهای خانم دکتر ملکی به خواسته ات میرسی.
سحر
25 تیر 92 7:24
سلام عزیزم. از خوندن این مطلبت حسابی خوشحال شدم و انرژی گرفتم. برای دعاهای قشنگی که کردی از ته دل آمین میگم. انشاء الله به زودی خبرای خوب خوب از تو و لیلا بشنویم. منتظریم. راستی بالاخره قلقلی یا فسقلی؟! تصمیمتو بگیر. کدومشون اول بیاد؟!!!!!
مامان دینا و امیر و خواهر کوچیکه
25 تیر 92 15:06
سلام دوست من خوبی........... خدا می دونه که چقدر به یادت هستم وقت زایمانم برات خیلی دعا می کنم منتظر خبرهای خوب هستم........... خواهشا سعی کن که دیگه فکر نکنی و همیشه اینو بدون که اگر چه بچه ناز و عزیز و دوست داشتنی ولی همه چیز به بچه دار شدن ختم نمی شه و وقتی می یاد که بهترین وفته از دید خدا نه من و تو........./1
ترنم
25 تیر 92 23:38
وای مریم جونم خیلی خوشحالم که روحیتو دوباره به دست آوردی همینطوری ادامه بده مطمئنم اینطوری حتما نتیجه میگیری
بهاره د
26 تیر 92 2:05
انشاله مریم جون نینی میاد بغلتون امیننننننن برا منم دعا کنید قلبم خیلی شکسته به منم سر بزن
لیلا
29 تیر 92 1:29
واااااااااااااای مریمیییییییییییی خیلی خیلی برات خوشحااااالم . الهی شکر . چقدر برای اسم وبلاگت خوشحالم . قلبت پاکه مطمئن باش در حق خودتم برآورده میشه . از اینکه همیشه من رو مورد لطفت قرار میدی ممنونم عزییییزم . الهی که همه دوستان و نینی هاشون سلامت باشن . منتظر خبرای خوب خوبت هستم گلم . آرزوی بهترینا رو برات دارم .
معصومه
6 مرداد 92 16:35
عزیزم من طاقت ناراحتی و انتظار دوستامو ندارم الهی خوش باشین همیشه به من سر بزن نشستم روی صندلی داغ
الهام :)
9 مرداد 92 17:56
سلام مریم عزیزم. تازه مطلبتو خوندم و چقدر برام جالب بود که دعاهایی که کردی چقدر زود برآورده شد! حالا که انقد اون بالا آبرو داری دعا کن دعاهای منم برآورده بشه و هرچه زودتر تو، فروغ زن داداشم و دوسه نفر دیگه که نمیشناسیشون به امید خداخیلی زود نی نی دار بشن. مریمم دلم بدجوری برات روشنه! خدا صداتو شنیده صبور باش که دیگه چیزی نمونده. مواظب خودت و داییم باش. می بوسمت نی نی من از الان عاشق خاله مریمشه
آرام
20 مرداد 92 0:46
سلام مهربونم..الهی فدات بشم اشکمو درآوردی..خدارو شکر که خوبی و در حال اقدامی..خیلی برات خوشحالم..میدونم به زودیه زود یه فسقلی ناز میاد تو دلت.. مریم جون برام دعا کن..من رفتم تو سیکل انتقال و تو همین هفته اگر خدا بخواد جنینام رو انتقال میدم..دیگه نمیدونم مامان میشم یا نه..توکل به خدا..خیلی التماس دعا عزیزم