فسقلی عشق مامان و بابا

باز هم برگی دیگر از زندگی

1392/3/20 1:06
718 بازدید
اشتراک گذاری

سلام !!!

باز آمدم با کوله باری از خستگی و درد و دلتنگی !!!!!

امشب بددجور دلم گرفته ده بار این صفحه رو باز کردم و بستم تا بلاخره گفتم باید بنویسم شاید کمی آرام شدم !!!!!

چند وقتی نبودم و علتش تصمیمی بود که برای درس خواندن گرفته بودم و خودم را حسابی سرگرم کردم اینترنت گردی و .... تعطیل !!! حسابی درس خوندم حس خوبی بود البته تا قبل از امتحان !!!!!!!! و متاسفانه همیشه استرس باعث شده توی زندگیم به اون چیزی که خواستم نرسم و اینبار  نیز ..... امروز کلید اولیه اومد و ناامید ناامید شدم اصلا فکر نمیکردم اینقدر بد شده باشه !!! چرا همش علی سعی میکنه بهم دلداری بده !!! چرا میگه مهم این بود که از اون حال و هوای بچه خارج بشی و درس تونست اینکار رو بکنه و مهم قبولی نیست !!! چرا باید اینقدر شکست بخورم !!! چرا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

وضعیت جسمی لعنتی هم نمیخواد درست بشه دیگه خسته شدم !!!!!!!!!واقعا کم اوردم آخه چرا اینجوری !!!!!!!!!!! مگه اونموقع که زایمان کردم دکتر نگفت چون زایمان کردی بعد دو تا ( پ ) میتونی اقدام کنی برای بارداری ولی الان 9 ماه گذشته و روز به روز وضعیتم بدتر میشه هر سری دکتر میگه اینماه هم قرص مصرف کن !!!! مشکلی نداری !!! طبیعیه !!!! آخه چیش طبیعیه 22 روز پ بودن و بعدش 7 روز فقط خبری نباشه و  باز ..... به نظر شما طبیعیه !!!!!!!!!!!!!

چند روزی رفتم شهرکرد چون نی نی کوچولو خواهرم ( محمدرضا کوچولو ) برادر مبینا به دنیا اومده بود ، دقیقا بعد از سقط من خواهرم باردار شد . وقتی اون کوچولوی نازنین رو بغل میکردم و تو چشماش نگاه میکردم فقط و فقط بغضم رو میخوردم که اگه پسر خاله محمد رضا بود الان 5 ماهه بود و همش تو فکر این بودم کسی متوجه ناراحتیم نشه  . انشالله همیشه محمد رضای گلم زنده باشی و صحیح و سالم از وجودت خوشحالم و فقط بغضم واسه دل خودم بوده گلم !!!

خیلی خسته ام ، از اتفاقات اطرافم از اینکه مادر بزرگم واسه خوشحالی من دعا میکنه ولی دعاش مثل خنجر به قلبم فرو میره وقتی بهم میگه برو پیش یه دکتری تا مشکل نازاییت حل شه و هر چی براش توضیح میدم که اگه نازا بودم باردار نمیشدم ، ولی مهم اینه که باز بعد چند دقیقه همون جمله روتکرار میکنه !!!!!!!!!! یا میگه انشالله باردار شی که دیگه نتونی درس بخونی !!!!!!!!!!!!!!!!!!

الان حس میکنم یه آدم پوچم تو زندگی از بعد امتحان ارشد از اینکه از صبح تا شبم به بطالت میگذره کلافه ام !!!!!!!!!!!!!!11 خدایا خودت کمک کن من دیگه نمیتونم !!!!!!!!!!!!!!!!! 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نسیم-مامان آرتین
20 خرداد 92 8:50
گلم نظر خصوصی داری
ترنم
20 خرداد 92 10:39
مریم عزیزم چرا اینقدر ناامید!!!!! من پیشنهاد میکنم برو یه دکتر سنتی خوب خیلیا از طب سنتی جواب گرفتن اگه بخوای وزن کم کنی هم یه رژیم 15 روزه هست که دوست خودم گرفته و تو 12 روز 4-5 کیلو کم کرده اگه خواستی تو وبم بذار بیشتر برات توضیح بدم فقط خواهش میکنم ناامید نباش اگه بخوایم در مواجه با زندگی کم بیاریم زندگی بدجوری آدمو از پا درمیاره
ساناز
20 خرداد 92 13:10
دوستم!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اینهمه ناامیدی و از کجا آوردی؟ دوست نازنینم بعضی اوقات زمان باید بگذره البته نمیخوام از دور بگم لنگش کن ولی میخواستم یه چیزی گفته باشم مریم تو از همه لحاظ خوبی فقط نباید استرس داشته باشی که همه چیو خراب و داغون میکنه
لیلا
26 خرداد 92 20:45
چیزی ندارم بگم ، جز اینکه بگم واقعا طبیعیه و حق داری فقط سعی کن بجنگ و تو برنده باش . هر چی به این ناراحتی ها و استرس پا بدی بدترت میکنن . بهشون بخند میدونم امام رضا دست پر میفرستت عزییییزم مطمئنم پیشاپیش زیارت قبول و التماس دعا
الهام
30 خرداد 92 21:48
سلام مرمر! چرا من تازه از این حجم غصت خبردار شدم؟! چرا غصه می خوری وقتی خدای به این بزرگی بالا سرمونه و شوهر به این همدمی کنارت. مریم به خاطر این دوتا مخصوصاً داییم که خیلی گل و بامرامه خدارو شاکر باش عزیزم! خودت می دونی که تنها تو نیستی که این مشکلو داری و بازم میدونی که همونطور که خیلیا بهتر از شرایطت هستن خیلیا هم هستن که آرزوی شرایط تورو دارن. چون حتی نمیتونن فکر حاملگی رو داشته باشن. مریم گلم صبور باش. سخته. اینو من بهتر از هر کسی می فهمم ولی مگه راه دیگه ای جز صبوری و امید هست؟! محکم باش. یه روزی به این روزا نگاه میکنی و تو دلت خوشی بی نهایتی رو حس می کنی که: خدایا شکرت که اون روزا گذشت ....
نسیم-مامان آرتین
9 تیر 92 8:29
خاله جون بدو بیا بهم رای بده کد265 به شماره 20008080200
آرام
19 تیر 92 1:20
عزیز دلم تورو خدا اینقدر نا امید نباش...من میدونم روزهای پر از شادی در انتظارته...پس بلند شو ..محکم و استوار...به صورت جدی دنبال کارات باش مطمان باش نتیجه میگیری
kati
27 تیر 92 20:13
سلام دوست عزیز لطفا از دست ساخته های ( Calice ) http://handmadejewelry.blogfa.com دیدن فرمایید . متشکرم
بهار د
30 مرداد 92 13:11
سلام مریم گلی ایشالله که خیلی زود نینی میاد بغلتون بگذرد این روزهای سخت هم منم 9 ساله در انتظارم برا لبخند کودکی که بهمون ارامش بده به منم سر بزن