فسقلی عشق مامان و بابا

تصمیم نهایی

1391/5/3 12:33
731 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی نازنینم سلام امیدوارم حالت خوب باشه باز هم میخوام از این روزهای خودم برات بنویسم ،

امید زندگی من بعد از اون جریان سونو گرافی و مشکل دار شدن مامان مریم چند روزی توی خونه موندیم و حال من که بهتر شد رفتیم سر کار ولی عزیزم چشمت روز بد نبینه که باز حال مامان خراب شد ، از اونطرف هم سر کار خیلی اذیتم میکنن واسه مرخصی های استعلاجی و نرفتنم ، که خانم اینجا شرکت خصوصیه و ما نمیتونیم همش به خاطر نیومدن شما ضرر بدیم و ..... مدت زمان کارمم که طولانی بود از ساعت 8 صبح تا 5/5 بعداز ظهر و هیچ جای استراحتی نبود ، خلاصه خیلی اذیت شدم با خودم توی رفتن سر کار یا موندن توی خونه ومراقبتت از تو مردد بودم ، آخه از یکطرف با توجه به هزینه ها و قسط های خونه مجبور بودم برم ، از طرفی دیگه دکتر همش میگفت واسه سلامتی تو فقط و فقط باید استراحت کنم خودمم توی دو راهی بودم که باز روز بعد وقتی حالم سر کار بد شد خیلی فکر کردم و گفتم مهمترین چیز برام سلامتی تو عزیز دلم هست زنگ زدم و با بابا علی مشورت کردم که چیکار کنم نمیتونم بیام سر کار اذیت میشم و ... خلاصه بابا مهربون که بیچاره حرفی نداشت و از پیشنهاد من استقبال کرد و تصمیم گرفتم قید مرخصی زایمان رو بزنم ، رفتم با مدیرمون صحبت کردم و اونا هم البته بعد از یکم اذیت کردن موافقت کردن و روز شنبه 31 تیر ماه آخرین روز کاری من بود و پس از تحویل کارهام و جلسه خداحافظی با همکارام ساعت 6 از شرکت خارج شدم و بعد از اون رسماً یک مادر خانه دار شدم ، شاید شخصیتم طوری نباشه که آدم خونه نشینی باشم و این فکر بیشتر از همه چیز آزارم میده ولی مهمترین چیز برای من الان تو هستی و سلامت تو .

خلاصه الان سه روز هست با هم توی خونه میخوریم و میخوابیم و خدا رو شکر حالمم خوبه ، این روزها بابا علی و خاله مرضیه روزه میگیرند ولی من و تو مشغول خوردن هستیم عزیزم ،ان شالله نماز روزه همه قبول باشه و خدا هر دو شون رو حفظ کنه که نمیذارن آب تو دل ما تکون بخوره .

خدایا به خاطر تمام لطف و بزرگواریت شکر امیدوارم بتونم از این نعمت بزرگی که بهم دادی به خوبی مراقبت کنم  آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ساناز
3 مرداد 91 12:57
خدا رو شکر که مامان و نی نی جفتشون حالشون خوبه، مطمئن باش رزق و روزی فلفلی جون جلوتر از خودش اومده و هیچ خللی با نرفتن سرکارت ایجاد نمیشه.
خاله نسيم
3 مرداد 91 14:26
مريم جون چه كار خوبي كردي ساعت كاري منم 8تا 5بود خيلي اذيت ميشدم اما خداروشكر توشركت هوامو داشتن واز طرف رئيس وهمكاران اذيت نميشدم اما ماههاي آخر سنگيني وكار اصلا باهم هماهنگ نميشن كنجد خاله پس حسابي ميخواهد كه كيف كنه تو اين مدت وتا مدتها بعد كه ماماني بخواهد دوباره بره سركار
لیلا
3 مرداد 91 20:34
ایوللللللللللللل چه مامان گلی عزیزم انشالله همیشه سلامت باشی . میدوارم روزهای خوبی داشته باشی . بعدا نینی میاد و تموم وقتت رو پر میکنه عزیزم . فقط رعایت پله های خونه هم بکن دیگه راحت میشی . شکر خدا که خوبی . بهتم تبریک میگم و امیدوارم این وجها از زندگیتم برات خوب باشه
صبا
6 مرداد 91 17:03
سلام عزیزم خوب کاری کردی راحت شدی ایشالا همیشه سالم باشی و بهترین تصمیم ها را برای خودت و نی نی طلا بگیری
❤مامان آزی❤
17 مرداد 91 9:55
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
خاله الهام
21 مرداد 91 15:21
سلام مامان جوجو. خوبی؟ بالاخره خاله الهام تونست بیاد و به وبلاگ جوجوت سر بزنه خیلی قشنگ نوشتی آدم حال می کنه. دعا کن منم زود نی نی دار بشم. می بوسمت.
خاله نسيم
22 مرداد 91 14:43
مريم جون به نكنه خوبي اشاره كردي واونم شيطنت هاي باباهاست كه بعضي وقتا نميدونم با اين 2تاشيطون چيكاركنم وجالب اينجاست وقتي آرتين ودعوا ميكنم بابارضا ميگه دعوانكن بچست گناه داره من ونميگي اما حالي ميكنم من
زینب
26 مرداد 91 17:44
مریم جون خدا رو شکر شما و نینی هردو سالم هستید.انشاالله بعد از به دنیا اومدن نینی یه کار خوب و پر رزق و روزی پیدا کنی
زهرا
8 شهریور 91 22:11
با سلام این ادرس وبمه در صورت تمایل مارابااین اسم لینک کنید(من وخواهرجونم)تا لینکتون کنم باتشکرhttp://http://zahragoogi.niniweblog.com/