فسقلی عشق مامان و بابا

مبینا عزیزم تولدت مبارک

1392/5/1 11:46
5,545 بازدید
اشتراک گذاری

تولد مبینا عشق خاله مریم ، نفس من ، تمام وجودم 5 فروردین هستش ولی به قول خودش ( چون همه دوستام عیدا میرن مسافرت الان تولد گرفتم ) و فردا یعنی ١١ اسفند مامان و بابای مهربونش براش جشن تولد گرفت .

عکس تولد

عزیز خاله ، خیلی دوست دارم توی تولدت باشم ولی حیف که هم راه دوره ،هم سر کار نمیتونم مرخصی بگیرم ولی باور کن تمام لحظه به لحظه فردا هوش و هواسم پیش تو عزیز دلمه هیچوقت یادم نمیره چند وقت پیش زنگ زدی و گریه میکردی که خاله من تولدی که نی نی تو توش نباشه نمیخوام ، باید نی نی تو بیاد توی تولدم هر چی میگم گلم خوب خدا هنوز بهم نی نی نداده ولی قربونت برم مگه تو حرفای منو قبول میکردی و فقط برات مرغ یه پا داره و فقط از من نی نی میخوای . امیدوارم خدا صدای تو رو بشنوه و به خاله مریم هم یه نی نی بده که البته بعد باید کلی تو رو راضی کنم که بیخیال اسم سهیل شی چون با تمام وجود اصرار داری که اسم نی نی خاله باید سهیل باشه .

مبینا خاله امروز بهم گفتی من که خودم دعوتت کردم میخوای برات کارت بفرستم و گفتی خاله مگه کیک میکی موز و برف شادی دوست نداری دلم خیلی هوای اومدن پیشت رو کرد ولی حیف .......

عاشقانه دوستت دارم ان شالله 100 ساله بشی و زندگی سرشار از کامیابی و سرافرازی داشته باشی قول میدم در اولین فرصت کادو تو بخرم و برات بیارم

 

 اینم جدید ترین عکسی که واسه خاله فرستادی عزیزم خیلی ناز شدی و خانوم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ساناز
10 اسفند 90 16:38
تولد، تولد، تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک
مبینا جون تولدت مبارک، خوش به حالت که اینچنین خاله مهربونی داری، ایشالا سال دیگه تولدت با وجود نی نی مریم جون شیرین تر میشه.


مرسی عزیزم و خوشبحال خاله مریم که دوستی به خوبی تو داره ان شالله به همراه نی نی تو عزیزم بوسسسسسسس
نسترن
10 اسفند 90 16:41
عزیزم از ته دل میخوام خدا صدای دل مبیناجون بشنوه بهت یک نی نی ناز بده
بااجازه لینکت کردم خوشحال میشم بیای وباهم بیشتر دوست شیم


مرسی نسترن جون لطف کردی حتما سر میزنم
لیلا
10 اسفند 90 20:30
عزیییییییییییزم نازی . مبارک باشه و 100 ساله شی


مرسی خاله لیلا مهربون لطف داری
مهرناز
25 فروردین 91 13:30
تولد مبینا جون رو به تو و به خودش تبریک میگم انشالله صد ساله بشه. ولی مریم جون سلیقش هم بد نیست ها اسم سهیل هم خوبه بذاری رو نی نی ات


مرسی خاله مهرنازلطف داری بوسسسسسسس